RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 4444|回復: 11
打印 上一主題 下一主題
收起左側

你們用F103轉彎是踩大油去/收油去?

[複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
billgate803 發表於 2008-11-30 02:23:15 | 顯示全部樓層 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
你們用F103轉彎是踩大油去/收油去?
2#
 樓主| billgate803 發表於 2008-12-11 19:29:07 | 顯示全部樓層


haha,我部TYPE -S唔係講笑,快到你唔信.
3#
 樓主| billgate803 發表於 2008-12-12 19:06:36 | 顯示全部樓層
原帖由 chacha 於 2008-12-12 14:00 發表
架車咁短,如果速度快,輕微扭太,架車很定唔知飛去邊


您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 04:35 , Processed in 0.105061 second(s), 16 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表