RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 4716|回復: 11
打印 上一主題 下一主題
收起左側

求TP風黑齒比

[複製鏈接]
1#
sfdo 發表於 2015-3-30 19:25:59 | 顯示全部樓層
feihome1 發表於 2013-9-4 00:42
去ACO,PYC可以大約用齒比係3.5-4!
JV可以用3-3.5!

用 RI 膠胎,3200 mAh 短電,試過齒比 3.7 已玩到電線膠毁熔,齒比 3.4 可以短時間燒毁TP風黑唔可以亂谷

2#
sfdo 發表於 2015-3-30 21:09:27 | 顯示全部樓層
ICY 發表於 2015-3-30 20:03
JV抬到落3都無事喎,當然啦好快腳軟,你咩電變啊

如果好似孖星白豬/黑豬咁過熱會腳軟,咁都好。
但 TP風黑 最驚係過熱唔會腳軟,直到玩到 cut 電時 摩打已發臭 或 用手轉卡住感。
我用 HW / YR 1060 電變。3200mAh 7.4V 電。
3#
sfdo 發表於 2015-3-30 21:20:17 | 顯示全部樓層
kelvinayhh 發表於 2015-3-30 20:10
轉玩21.5啦
我都轉左啦原來個po都成兩年啦
我都由f104轉左top la

電變連 21.5T 現時有邊套抵玩?(唔要 TeamPowers)
註:我用緊 TeamPowers 電變連 17.5T,感覺好虧,試 roll-out 由 65mm漸漸試到80mm 試極都快唔過白豬但又熱過白豬...


4#
sfdo 發表於 2015-3-30 23:29:11 | 顯示全部樓層
jj2006 發表於 2015-3-30 23:01
tp  17.5 open boost 已经夠快了

試過開 boost,但除左冇再閃橙燈 同埋 電池比較暖 之外,速度冇太大變化,可能電變已虧。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-24 20:12 , Processed in 0.044448 second(s), 15 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表