RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 3168|回復: 5
收起左側

冬天是否很難玩f1 膠呔 ?

[複製鏈接]
abcde 發表於 2010-12-27 01:02:27 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
試過幾次....f109 改左f104頭尾..用f104 size 膠呔
頭用星星原裝...尾用ride med.....
無用呔水....很難玩呀!!
朋友仔話膠呔要熱身先咬...但氣凍....未行熱d呔....巳經唔想玩...很難控呀
raymomo 發表於 2010-12-27 01:23:06 | 顯示全部樓層
回復 1# abcde


    But I saw two f103 with plastic tire tonight! Good for run! Just a little b over steering!
bennymo 發表於 2010-12-27 03:36:23 | 顯示全部樓層
yes, i saw it at JV today also ar!!!
cHRisTiAN 發表於 2010-12-27 11:17:24 | 顯示全部樓層
咁凍仲行尾RI M!?
應改用尾RI SS.
如果想表現更好,改用頭尾PIT(For F10,NO F104)
erik456 發表於 2010-12-27 15:15:16 | 顯示全部樓層
 樓主| abcde 發表於 2010-12-27 20:23:04 | 顯示全部樓層
咁凍仲行尾RI M!?
應改用尾RI SS.
如果想表現更好,改用頭尾PIT(For F10,NO F104)
cHRisTiAN 發表於 2010-12-27 11:17

多謝christian師兄指點....明白了.....是呔組合問題.....
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-22 14:36 , Processed in 0.052495 second(s), 16 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表