RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 24119|回復: 138
打印 上一主題 下一主題
收起左側

後駒車,有前途...無??

  [複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
Tam 發表於 2010-12-14 23:10:32 | 顯示全部樓層 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
用架F103GT在JV唔夠D 1/10TOURING跑. 我用8.5T 60AESC. 35度綿呔. D TOURING 入彎反應快過架F103GT, 彎心差不多, 出彎TRIOUNG可以FULL油出. 架F103GT要慢慢加油出.彎位三個STEP.輸了兩個,和一個. 架F103GT彎位輸曬. D TOURING C HING 用4.5T. 直路都比人放. 是否還未把後駒車用到極限? 還是真的沒法快過D TOURING ??
2#
 樓主| Tam 發表於 2010-12-15 23:43:17 | 顯示全部樓層

細彎FULL油出會掉頭, 大彎FULL油出會控推頭.差速順D會改善掉頭. 是不是尾中彈工要再硬D?
TOURING用膠呔,過彎時可一邊呔上油七路,但用綿呔一邊呔上油七路, 架車會很不穩定會掉頭.TOURING會在內彎食你位. 我試過用32R膠呔.推頭掉尾很嚴重.無法正常行. 後驅
應用那這膠呔?
3#
 樓主| Tam 發表於 2010-12-15 23:56:41 | 顯示全部樓層
人既問題 唔關架車事x4
wylee1005 發表於 2010-12-15 18:56


如是否同一高手玩, TOURING 會快D,還是後驅快D?
其實有無見過有人用後驅快過所有4WD TOURING?
4#
 樓主| Tam 發表於 2010-12-16 20:25:02 | 顯示全部樓層
問題是35綿呔,不夠32R食地.彎位輸曬.直路快D都補唔到. 我試過用32R膠呔.推頭掉尾很嚴重.無法正常行.
5#
 樓主| Tam 發表於 2010-12-16 20:31:50 | 顯示全部樓層
人既問題 唔關架車事x4
wylee1005 發表於 2010-12-15 18:56


明明是後驅車沒有優勢,唔明點解是"人既問題". 我還可以做什麼可以快D?
6#
 樓主| Tam 發表於 2010-12-17 13:20:15 | 顯示全部樓層
無錯喇,  都唔同性能,  硬係要計較快慢,  
夠速度既,  就一齊走一轉囉,  唔夠快既,  咪自己玩囉,  無問題喎 ...
IS520 發表於 2010-12-17 10:21


其實我都同意.但在場玩後駒不多.下下比TOURING過頭,都幾"DOWN"
7#
 樓主| Tam 發表於 2011-1-3 00:00:07 | 顯示全部樓層
c兄講到pro-10這樣好.我都好有興趣出架玩下. 請問pro-10有x-ray x10, CRC GEN X10LE外,還有那一家出PRO-10?那一家D parts多d?最怕係無parts買. 價錢多少?



http://www.teamxray.com/teamxray ... b003d6062798f69a668
http://www.teamcrc.com/crc/modul ... &prodID=7719149
8#
 樓主| Tam 發表於 2011-1-3 21:25:45 | 顯示全部樓層
mine is 假 1/10 pan car (f103)....sure use f103rm foam tire with rear and front also 200MM ....:lo ...
abcde 發表於 2011-1-3 13:09


What is the mine tire you are talking? Is is 200mm for 103GT? You used 2 fonrt tire but rear tire still has 54mm Dia. It is really very long live time.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-24 16:36 , Processed in 0.089575 second(s), 17 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表