您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊
舉報
人既問題 唔關架車事x3 103用8.5唔慢架!條呔夠咬,彎心full油冇問題! chub 發表於 2010-12-15 18:52 登錄/註冊後可看大圖
人既問題 唔關架車事x4 wylee1005 發表於 2010-12-15 18:56 登錄/註冊後可看大圖
無錯喇, 都唔同性能, 硬係要計較快慢, 夠速度既, 就一齊走一轉囉, 唔夠快既, 咪自己玩囉, 無問題喎 ... IS520 發表於 2010-12-17 10:21 登錄/註冊後可看大圖
mine is 假 1/10 pan car (f103)....sure use f103rm foam tire with rear and front also 200MM ....:lo ... abcde 發表於 2011-1-3 13:09 登錄/註冊後可看大圖
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房
GMT+8, 2026-6-24 16:36 , Processed in 0.089575 second(s), 17 queries , Gzip On.
Powered by Discuz! X3.2
© 2001-2013 Comsenz Inc.