RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 3849|回復: 9
打印 上一主題 下一主題
收起左側

新手想玩F1

[複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
Bigbear048 發表於 2012-6-25 01:32:38 | 顯示全部樓層 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
本帖最後由 Bigbear048 於 2012-6-25 01:36 編輯

各位ching, 我係一位新手, 想玩F1
櫻花嗰架F1可以嗎? 我見平平哋..........

另外請問下圖呢架F1係怎麼型號?? 好似好正咁.


2#
 樓主| Bigbear048 發表於 2012-6-25 21:06:39 | 顯示全部樓層
Thanks for all your comment ching
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 02:43 , Processed in 0.122534 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表