RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 8239|回復: 18
打印 上一主題 下一主題
收起左側

朋友下毒後......A210SS

[複製鏈接]
跳轉到指定樓層
1#
shouldbe 發表於 2008-9-27 21:16:08 | 顯示全部樓層 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
又駛成三千銀......

開工
2#
 樓主| shouldbe 發表於 2008-9-27 23:12:16 | 顯示全部樓層
車價$1400
servo$200
電變motor $800
電池$300
接收$180
測電器$60
怟電警視器$40
$2980
3#
 樓主| shouldbe 發表於 2008-10-4 02:26:44 | 顯示全部樓層


係呢個組合,我打算用原裝試試車先,bro有冇好提議呢?其實原裝係咩齒比我都未知 ,而且車還在組裝中呢.
4#
 樓主| shouldbe 發表於 2008-10-8 19:05:45 | 顯示全部樓層
真係?
點好呀?
5#
 樓主| shouldbe 發表於 2008-10-11 22:25:30 | 顯示全部樓層
今次大獲,部車太快......
唔敢full雞......真係會有機會解體
齒比真係要攪攪佢.不過溫度方面又幾好喎,日間玩15mins後motor都唔係好熱.
6#
 樓主| shouldbe 發表於 2008-10-21 02:39:55 | 顯示全部樓層
今日試用23pinion gear最終齒比係5.566.
感覺良好,有晒安全感.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-25 22:08 , Processed in 0.217936 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表