RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 3045|回復: 8
收起左側

有無人系天水圍玩既呢?

[複製鏈接]
arthurkelu 發表於 2010-2-11 11:40:24 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
各位師兄好!我系新玩f1既!請問有人系天水圍玩的嗎?如果有就好了!我架車吾駛甘單調!
nick7 發表於 2010-2-13 02:18:57 | 顯示全部樓層
c兄..你天水圍玩f1 唔理你玩咩野呔都會好快冇
kiev 發表於 2010-2-13 08:33:48 | 顯示全部樓層
我用 C 組殼玩 ...
nick7 發表於 2010-2-14 01:47:48 | 顯示全部樓層
vvti 發表於 2010-2-14 03:25:53 | 顯示全部樓層
你咁改緊係冇問題啦
我之前試過一日難左3隻尾翼
nick7 發表於 2010-2-14 01:47

學費係咁上下啦!!!睇你以後仲敢唔敢....
hiace200 發表於 2010-2-23 18:23:26 | 顯示全部樓層
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hiace200 發表於 2010-2-23 18:25:00 | 顯示全部樓層
sssssssssssssssss
kwongkwong77 發表於 2010-3-3 00:29:43 | 顯示全部樓層
你咁改緊係冇問題啦
我之前試過一日難左3隻尾翼
nick7 發表於 2010-2-14 01:47

你唔好唔記得,你係揸的士嫁~
nick7 發表於 2010-3-3 10:09:19 | 顯示全部樓層
你唔好唔記得,你係揸的士嫁~
kwongkwong77 發表於 2010-3-3 00:29

的士係冇尾翼既
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-24 17:43 , Processed in 0.062020 second(s), 16 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表