RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 9747|回復: 32
收起左側

終於都出HSV

    [複製鏈接]
scalpel 發表於 2011-5-1 03:02:46 | 顯示全部樓層 |閱讀模式

遊客登錄

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?新玩家註冊

x
本帖最後由 scalpel 於 2011-5-1 14:12 編輯

六月出啦!正!


                               
登錄/註冊後可看大圖

                               
登錄/註冊後可看大圖
a.JPG
b.JPG
HERO34 發表於 2011-5-1 04:40:46 | 顯示全部樓層
又一神兵利器
Wayne~~ 發表於 2011-5-1 07:31:01 | 顯示全部樓層
可惜呢把神兵未必合 AWD
lwl12496 發表於 2011-5-1 10:24:27 | 顯示全部樓層
Only Mr03?
 樓主| scalpel 發表於 2011-5-1 12:52:01 | 顯示全部樓層

It will fit AWD too!
checkie 發表於 2011-5-1 16:16:55 | 顯示全部樓層
點解KYOSHO連張DEMO相都唔噴靚0的,個頭入風位整到咁樣...
OoCIRCUSoO 發表於 2011-5-1 21:16:23 | 顯示全部樓層
Wayne~~ 發表於 2011-5-1 07:31
可惜呢把神兵未必合 AWD

說得對........
ellis 發表於 2011-5-1 21:17:14 | 顯示全部樓層
必買item~
d.s 發表於 2011-5-1 23:22:17 | 顯示全部樓層
checkie 發表於 2011-5-1 16:16
點解KYOSHO連張DEMO相都唔噴靚0的,個頭入風位整到咁樣...

120% Agree~!!!
2slow 發表於 2011-5-2 00:49:27 | 顯示全部樓層
必買...
似係98mm喎
natnatbobo 發表於 2011-5-2 00:57:02 | 顯示全部樓層
must buy item...
 樓主| scalpel 發表於 2011-5-2 11:26:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 scalpel 於 2011-5-2 11:27 編輯

Epson decal..........really good!!
Learner 發表於 2011-5-2 12:53:28 | 顯示全部樓層
Good new!!
littlesnakes 發表於 2011-5-3 00:04:08 | 顯示全部樓層
唔知邊度有得買
 樓主| scalpel 發表於 2011-5-3 02:13:38 | 顯示全部樓層
littlesnakes 發表於 2011-5-3 00:04
唔知邊度有得買

六月出!!!!
littlesnakes 發表於 2011-5-3 02:22:55 | 顯示全部樓層
期代中
standytam 發表於 2011-5-7 15:11:56 | 顯示全部樓層
期代中X2
2slow 發表於 2011-5-7 18:08:24 | 顯示全部樓層
我想要呢隻花

                               
登錄/註冊後可看大圖
OoCIRCUSoO 發表於 2011-5-7 20:48:45 | 顯示全部樓層
回復 2slow 的帖子

ME TOO~~~~
wislyho 發表於 2011-5-7 23:02:08 | 顯示全部樓層
Looking Good
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-17 09:01 , Processed in 0.049396 second(s), 19 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表