RC EVOLUTION - 遙控工房 - 香港RC遙控車討論區

 找回密碼
 新玩家註冊
搜索
查看: 45230|回復: 120
打印 上一主題 下一主題
收起左側

VBC LightingF

[複製鏈接]
1#
Simonng 發表於 2015-1-23 10:02:41 | 顯示全部樓層
Nice Car !!
2#
Simonng 發表於 2015-1-23 11:35:02 | 顯示全部樓層
Ching . 架車好跑嗎? 有乜野settting 可以分享下 ! Thanks
3#
Simonng 發表於 2015-1-23 12:23:17 | 顯示全部樓層
carven.chow 發表於 2015-1-23 11:52
小弟架車只是換左中間條油壓,用VBC D05個條,感覺上冇咁彈下彈下咁,側彈弓同頭彈弓用原裝,頭CAMBER 2度,尾 ...

多謝 Ching 分享

4#
Simonng 發表於 2015-1-23 14:27:26 | 顯示全部樓層
carven.chow 發表於 2015-1-23 12:28
膠胎 比較像真,好玩好多!

ching , 你呢個車殼同頭翼, 請問係乜野品牌呢? Thanks
5#
Simonng 發表於 2015-1-23 15:26:58 | 顯示全部樓層
carven.chow 發表於 2015-1-23 15:23
車殼係Protoform F1-14,購自A-MAIN HOBBY

風翼係雙星F1-2012的!

個殼一流
6#
Simonng 發表於 2015-1-26 15:50:34 | 顯示全部樓層
carven.chow 發表於 2015-1-26 15:37
我可能有野會係A Main訂,使唔使幫訂隻F1殼?

Thanks
7#
Simonng 發表於 2015-1-26 16:19:51 | 顯示全部樓層
8#
Simonng 發表於 2015-1-27 18:19:41 | 顯示全部樓層
carven.chow 發表於 2015-1-27 15:49
我黎緊可能會係依樹訂,

http://www.amain.com/protoform-f1-fourteen-body-clear/p384896

Ching , 收PM , Thanks
9#
Simonng 發表於 2015-2-2 10:34:14 | 顯示全部樓層
disaster999_law 發表於 2015-2-2 10:27
香港開始有PF F1 殼啦
http://rc-evo.com/xbbs/thread-346277-1-1.html

Good 喎, 終於有得賣 !

10#
Simonng 發表於 2015-2-4 09:39:39 | 顯示全部樓層
nel3838 發表於 2015-2-4 01:01
Hello,  原來昨晚是你們.  你好...

Nelson 哥, 唔記得你果架都係 VBC LightingF 黎喎 , 去JV 試車備戰
星期日見

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新玩家註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|RC EVOLUTION - 遙控工房

GMT+8, 2026-6-24 11:42 , Processed in 0.030717 second(s), 15 queries , Gzip On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表